A fi student reprezentant, după cum poți deduce din denumire, înseamnă a-ți reprezenta colegii în forurile de conducere ale facultății tale și ale universității (Consiliul  Facultății, Senatul Universității, Consiliul de Administrație) timp de un an.

Depunerea candidaturilor începe pe data de 22 octombrie și se încheie pe data de 4 noiembrie 2018, urmând ca pe 5 noiembrie să fie afișate listele cu candidații.

Pentru depunerea candidaturilor ai nevoie de, o adeverință de student ce poate fi procurata de la secretariatul facultății la care studiezi, de un CV și o scrisoare de intenție.

Scrisoarea de intenție și CV-ul se trimit la adresa de email: studenti.reprezentanti@gmail.com iar adeverința trebuie depusă în format fizic la sediul asociației din caminul 2, camera 017.

Campania de promovare va avea loc de pe data de 11 noiembrie până pe data de 22 noiembrie, perioadă în care candidații vor avea posibilitatea să se promoveze în mediul online, dar și ofline pentru a ajunge să iși reprezinte colegii.

Campania de alegeri va avea loc în perioada 12-14 noiembrie în intervalul orar 10-18:00.

Studenții își pot vota reprezentanții la stand-urile amplasate în fața secretariatelor de la fiecare facultate pe baza unui act de identitate.

Reprezentanții în Consiliul Facultății vor fi aleși în urma voturilor oferite de studenții care fac parte de la aceeași facultate precum candidatul..

Candidații pentru Senatul Universității vor fi aleși de către toți studenții Universității Ștefan cel Mare.

Afișarea rezultatelor va avea loc pe data de 15 noiembrie. Începând cu data de 16 noiembrie se pot depune contestațiile, urmând ca pe 17-18 noiembrie acestea să fie soluționate. Listele finale vor fi afișate pe data de 19 noiembrie

Campania de Alegere a Studenților Reprezentanți

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *